14 Haziran 2014 Cumartesi

MİMLENMEK BÖYLE BİR ŞEYMİŞ


ilk başta ''mimlenmek'' kelimesini duyunca pek bir şey anlamamıştım. Sağolsun Mukaddes Tiryaki Hanım beni mimlemiş ve nasıl bir şey olduğunu öğretmek istemiş. desteklerinden dolayı kendisine çok teşekkür ederim. Yazıları ve paylaşımları harika birisi. Okumak isterseniz http://mukaddestiryaki.blogspot.com.tr/

 

Ayrıca Mukaddes Hanım beni mimleyeli birkaç gün oldu.  İnternet sorunları ve okulların son günleri olmasından dolayı soruları rötarlı olarak cevaplıyorum.




Gelelim sorular ve cevaplara;


1) En cok sevdiginiz yonunuz nedir? 

Azimli olmam.


2)Sen hic yagmur altinda agladin mi? 

Hatırlamıyorum...


3)Diyelim ki sana 3 dilek hakki tanindi ama sadece insanlari degistirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi ozellikleri degistirirdin? 

Düşündüm düşündüm, en sonunda hiç bir şeyi değiştirmemeye karar verdim. İyisiyle kötüsüyle her şey olduğu gibi kalsın.

4)Sen hic yaz yagmurunda denize girdin mi? 

Aaa olur mu hiç öyle şey, yağmurlu havada denize girersek ıslanırız :))
Şaka şaka hiç öyle bir şey kısmet olmadı.


5)Yasadigin en gulunc durum nedir? 

Bahçede çiğ köfte yiyiyorduk. Vejeteryan olan komşum gelip etli çiğ köfteleri miğdeye indirdi. Köftelerin etli olduğunu söyleyince kadın çok kötü oldu. yüzü aklıma gelince hala gülerim.


6)Kendine unluler dunyasindan bir es ya da sevgili secseydin hangisini secerdin?

Yok yok olmaz herkesin gözü onda olur.

7)Hayatin bir film olsa hangi aktris oynasin isterdin? 

Türkan Şoray. Kendisini çok severim.


8)Sen hic halka acik bir alanda kimseyi umursamadan agladin mi? 

Oldu ama sonra çok dikkat çekerim diye sustum.

9)Superman mi Batman mi? 

Superman, kıyafeti diğerinden daha güzel(artık tayt erkeklere ne kadar yakışıyorsa!...)

10)Cocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayi baska bir sey zannederdik. Senin oyle ilginc dusuncelerin oldu mu? 

Çocukluktan aklımda kalan olay,çizgifilm kahramanı Sinbad'dan çok korkardım. O başlayınca odadan hemen kaçardım. Hoş hala sevmem.

11)Hayatin anlami nedir? 

Ailem...
 sorular eğlenceliydi ve benim için değişik bir deneyimdi.

Ben de http://hobizen-dikis.blogspot.com.tr/

               http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

              http://hobylst.blogspot.com.tr/

              mimlemek istedim. Bu üç hanımında dikişleri harika. takipteyim. İnşallah soruları yanıtlarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder