4 Temmuz 2014 Cuma

KUŞ SESLERİ

Sabahları kuş sesleri ile uyanmak ne büyük nimet. Araba korna sesleri ve her yana telaş içinde koşuşturan insan seslerinden uzak kuş sesleri ile uyanmak.

Farklı farklı  kuş sesleri. Ayırt etmek için tüm dikkatinizi vererek dinlemek, dinlerken huzuru bulmak. Hatta bu hangi kuşun sesi diye merak edip bilene sormak. İnanın  harika bir duygu.

Bahçemdeki kavak ağacının üzerinden de yavru kuş sesleri geliyor. Sesleri de kendileri gibi küçük olduğu için yavru olduklarını anlayabiliyorsunuz, bir de durmadan annelerinden yiyecek istiyorlar, hiç susmuyorlar. Ama onları hiç göremedim, sadece duyabiliyorum.

Ben en çok kumru seslerini seviyorum. Bana çocukluğumda gittiğim anneannemin köyündeki kumru seslerini hatırlatıyor ve beni çocukluğuma götürüyor.

Dilerim isteyen herkese kuş sesleri ile uyanmak nasip olsun....






fotoğraf: loadtr.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder