28 Eylül 2015 Pazartesi

OKULLAR AÇILDIII

Merhaba,
uzuuun bir yaz tatilinden sonra nihayet okullar açıldı. 

Hem öğrenciler, hem öğretmenler hem de veliler için 2015-2016 eğitim öğretim yılı başladı. Umarım bu yıl artık eğitim sistemimiz oturur ve herkese faydalı bir şekilde devam eder. Vatana, millete hayırlı insanlar yetiştirilir ve gerçekten ezbere değil de eğitime, öğretime dayalı bir sistem işler.

Okullar açılınca biz de çocuklarla beraber okula başlıyoruz. Bence bize de diploma vermeleri gerekiyor:) O kadar ev işinin yanında onlarla beraber biz de ders çalışıyoruz, strese giriyoruz, yoruluyoruz. Hak ediyoruz yani :)

Yeni eğitim öğretim yılında öğrencilere başarılar, öğretmenlere sabır ve kolaylıklar diliyorum, velilerin de enerjisine sağlık diyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder